close

俊秀-All Rise (英,中) 原唱:Blue

(Yo, yo Yo, yo)

Your honour please gotta believe what I say
法官大人 請您務必相信我說的話

What I will tell happened just the other day
我將從實招來 這些日子以來發生的事

I must confess 'Causee had about enough
我必須坦承招供 因為我已經受夠了

I need your help got to make this here thing stop
我需要你的幫助 將事件劃上休止符

Baby I swear I tell the truth (Uhuh)
寶貝 我發誓我會實話實說

About all the things you used to do (Come on)
關於你從前的所作所為

And if you thought you had me fooled
如果你自認這純屬戲弄

I'm tellin' you now-Objection overruled
告訴你: 抗議無效

Here we go (Oh baby)
好戲登場 寶貝

One for the money and the free rides
第一 我付出的金錢 還有充當免費司機

It's two for the lie that you denied
第二 你矢口否認的謊言

All rise (All rise)
全體肅立!
All rise (All rise, all rise)
全體肅立!

Three for the calls you've been making
第三 你曾說過的花言巧語

It's four for the times you've been faking
第四 你一再的誘惑與欺騙

All rise (I'm gonna tell it to your face)
全體肅立! (我將告訴你事實)
All rise (I rest my case)
全體肅立 (我依然保持我的論證)

You're on the stand
你站在證人席

With your back against the wall
你用背靠著牆

Nowhere to run
無處可逃

And nobody you can call (Oh no)
也找不到救兵

I just can't wait
我迫不及待

Now the case is open wide
如今一切真相大白

You'll try to pray
你試著禱告

But the jury will decide
但陪審團自有判決

So step back 'cause you don't know this cat
所以退後一步 因為你不知道他的心眼

I know deep down that you don't want me to react
我完全瞭解 你不希望我反應過度

I lay low leaving
我宣布 會低調行事

All my options open the decision of the jury
我願意選擇接受陪審團的判決

Has not been spoken
尚未定罪

Step in my house
步入我家門

You find that your stuff has gone
你會發現 屬於你的家當全無影蹤

But in reality to whom does the stuff belong?
但實際上 這些東西又該屬於誰?

I bring you into court to preach my order
我向法庭投訴 細說自己的原則

And you know that you overstep the border, Uhuh
你也知道 你早已超越界線

What you say
你的花言巧語

Games you play
玩弄的手段伎倆

What you've done
你的所作所為

when you've gone
狠心的不告而別

arrow
arrow
    全站熱搜

    sade1019 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()