close
東方神起-Darkness eyes (Chinese Ver.)

中文詞:霜心 演唱:霜心

I'm just in deep 墜入 深藍的海 (剩孤單陪伴)
I don't know how I need? 模糊視線 (停留在原點)

撕去殘缺的碎片 換下了堅強的假面
緊握著逐漸蔓延 我罪惡的生命 Blood

Dark in my mind 躲藏在 我眼神中 的軟弱裡
遺失了盡頭 痛苦失去出口
凍結的世界中 無法逃脫的我

內心中 凋謝著 悲傷的 心痛著 Seek in dark
(I can't see the light) Here is no light

夢境中 留存著 抹不去 的記憶
(I can't open my eyes) Darkness on my eyes

過去的 如今的 尋覓我 的未來
(I can't see the light) 看不見解答的雙眼
我躲過 的懲罰 應該要 如何償還
(I can't see the light) 落下淚 洗滌我

手中 被我觸碰 的傷口 (再次碎裂)
補償的吻 我不需要可憐 寧願虛偽 (也不願安慰)

慌亂的心像圍牆 給予的希望被阻擋
雙眼痛苦的抵抗 與無法呼吸的絕望

I just 躲過懲罰 卻陷落在 軟弱的海
罪惡的自我 埋葬曾 犯的錯

懸掛著 我跳入 困惑的 深淵中 Seek in dark
(I can't see the light) Here is no light
閉上眼 微笑著 黑暗中 尋找著
(I can't see the light) Darkness on my eyes

扭曲的 內心中 感動將 阻礙我
(I can't see the light) 假裝冰冷我沉默
我躲過 的懲罰 尋覓我 的未來
(I can't see the light) 剩絕望的陪伴

Raindrops falling from heaven
I couldn't remember
They took away my love so weak
It's raining on my heart
My stupid broken heart
Baby please, don't go
No light, no sound

遺失了盡頭 痛苦失去出口
凍結的世界中 無法逃脫的我

內心中 凋謝著 悲傷的 心痛著 Seek in dark
(I can't see the light) Here is no light

夢境中 留存著 抹不去 的記憶
(I can't open my eyes) Darkness on my eyes

過去的 如今的 尋覓我 的未來
(I can't see the light) 看不見解答的雙眼
我躲過 的懲罰 應該要 如何償還
(I can't see the light) 落下淚 洗滌我

Second eye... (can you see the light)
Here is no light
Second eye... (darkness of my eyes)
Feel darkness eyes


嗯...合聲配得很怪... (( 有天的聲音太有磁性啦 >/////<"

另外,非常感謝大家不畏懼耳膜受傷的危險聆聽小女唱歌啦^^!!!
能有人聽小女唱歌,給小女意見,或是點歌...都是給小女最大的鼓勵呀!!!
最後...我愛妳們 >////<"  (( 大抱~~~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    sade1019 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()