close


在中-Incomplete (英,中)

Listen
聽著

Bright Lights, Fancy Restaurants.
明亮的燈光, 豪華的餐廳

Everything in this world that a man could want.
那個男人可以得到這世界上任何他所想要的東西

I got a bank account bigger than the law should allow.
我有的存款比法律規範的更多

Still I'm lonely now.
我現在仍是單身

Pretty Faces from the covers of a magazine
雜誌封面上美麗的臉孔

From their covers to my covers wanna lay with me.
從她們的封面來到我的封面想要躺在我身邊

Fame and Fortune still can't find, just a grown man runnin'out of time
名望與財富始終不能找到真愛而只是一個男人不斷浪費時間

Even Though it seems I have everything
甚至雖然看起來我擁有一切

I don't wanna be a lonely fool
我不想成為一個單身的傻瓜

All of the women, all the expensive cars, all the money don't amount to you.
女人們, 高級轎車和財富對妳們來說沒有意義

So I can make believe I have everything, but I can't pretend that I don't see.
我能相信我擁有一切,但我不能假裝我看不見

That without you girl my life is incomplete. (That without you girl)
沒有妳我的生命就不完整

Listen
聽著

Your perfume, your sexy lingerie.
妳的香水, 妳的性感睡衣

Girl I remember it just like it was on yesterday.
女孩 我記得那些,印象深刻的就像是在昨天

A Thursday you told me you had fallen in love, I wasn't sure that I was.
某個星期四妳告訴我妳墜入愛河,我卻不確定那個人是不是我

It's been a year-Winter, Summer, Spring and Fall.
一年過去了 -冬, 夏, 春還有秋.

But being without you just aint livin' aint livin'at all.
但沒有妳一切都像失去了生命

If I could travel back in time, I'd relive the days you were mine.
如果我能回到過去,我想再體驗那段妳屬於我的日子

Even Though it seems I have everything
甚至雖然看起來我擁有一切

I don't wanna be a lonely fool
我不想成為一個單身的傻瓜

All of the women, all the expensive cars, all the money don't amount to you.
女人們, 高級轎車和財富對妳們來說沒有意義

So I can make believe I have everything, but I can't pretend that I don't see.
我能相信我擁有一切,但我不能假裝我看不見

That without you girl my life is incomplete. (That without you girl)
沒有妳我的生命就不完整

I just can't help lovin' you
我無法自制的愛妳

But I loved you much too late.
但我的愛卻太遲了

I'd give anything and everything to hear you say,
我願意付出一切只為聽妳說

that I'll stay
"我會留下"

arrow
arrow
    全站熱搜

    sade1019 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()